Thursday, November 24, 2011

kenapa???

sejak dua menjak ni aku rsa lain macam je...hati tak tenang fikiran tak lapang, cepat tension dan cepat sangat ubah mood....apa yang harus aku lakukan...apa yang aku selalu fikirkan...aku rasa macam hidup aku tak bermakna...baru2 ni aku baru ja hilang sahabat aku yang selalu aku bersama dia di sisi waktu dekat sekolah...sekarang aku rasa macam kehilanggan semua kawan sekolah rendah aku yang aku sayang...kenapa????aku selalu fikir kenapa orang lain susah nak faham isi hati aku tapi orang lain selalu nak aku faham isi hati dia...apa yang diorang nak aku ikot je...tapi bila aku mntak tolong sikit selalu sangat aku kena suruh buat sendiri...aku tau aku ni tak layak untuk merdiri di atas muka bumi yang tersergam indah ni...sebenarnya aku tak mintak korang haragai apa yang selama ni aku buat cuma aku nak korng fahami la hati aku...bila aku ada masalah, aku harap korang ada kat sisi aku...aku selalu carering dengan korang tapi bila aku perlukan korang, korang selalu cakap ada hal...bila korang mintak aku tolong top up kan aku tolong ..tapi bila aku mintak korang spent time sikit korang dah mengeluh...dekat matri(sklh mnengah) aku ingat boleh jumpa sahabat yang sebenar, tapi kawan aku yang aku anggap sahabat karib aku dia sendiri cakap aku tak faham apa makna sahabat...kalau betul aku tak tahu terangkan la apa makna sahabat karib...kenapa aku selalu jadi mangsa keadaan...aku ingat balik rumah kawan2 lama budak sktm(sklh rendah) boleh teman aku dikala suka dan duka...tapi tu hanya tinggal angan2 je...hhhhhhhmmmmm....

sorry la sebab post kali ni sikit emosi ...
tension sangat....

No comments: