Monday, November 21, 2011

Hang out with my old friend...













Ingatkan nak update post ni semalam...tapi nak buat macam mana mak aku nak guna lattop.so, aku update la post ni malam ni....semalam aku rasa agak seronok la sebab dapat keluar jalan dengan kawan lama aku. malam sebelumnya aku suruh kawan2 aku tidur awal sebab esoknya nak gerak awal...tapi aku yang bangun lambat...lepas solat subuh aku sambung tidur sedar2 je dah pukul 9.50 a.m kesian diorang tunggu kat luar rumah aku berapa lama aku pun tak tahu...lepas mandi aku terus salam mak aku, bapak aku kat kedai dobi keluarga aku...aku bukak je pintu tengok kawan2 aku dah tunggu lama kat luar rumah..kesian bapak syukri arifin kena tunggu lama...hehehe...tapi tu tak kesah la sangat yang aku kesahnya bila mata aku serius nampak macam orang baru bangun tidur...aku punya la usaha gosok mata tak nak kasi nampak macam orang baru bangun tidur...tapi last kali mata aku segar macam matahari terbit....jalan punya jalan aku terberhenti kat satu kedai spek mata aku tertarik dengan satu spek mata bingkai dia warna hitam so aku beli la...and than we continue our destination...jalan la pusing satu dataran pahlawan kemudia kita orang dah penat dan lapar so, kami berhenti di sebuah kedai makan nasi campur...hehehe...diorg ajak makan dekat kfc tapi aku ajak makan dekat nasi campur je...so lepas habis minum dan makan kami sambung berjalan....aku pun tanya diorang pukul berapa sekarang diorang cakp pukul 2.35p.m so aku ajak la solat zuhur dulu...habis je solat aku nampak dekat dengan surau ada ikan jerung dalam aquarium..ikan jerung kecik je...aku tengok jela dari jauh kalau nak masuk kene bayau...kami berjalan pusing2 mahkota parade dan dataran pahlawan sampai la masuk waktu asar kteorang solat and than shot balik rumah aku....hehehe....lepas tukar baju aku pun terus shoot...shoot kemana?????kemana lagi pergi jogging la....abis pusing 5,6 round aku balik rumah dengan dak asyraf andri pergi ambil basikal sebab nak pergi kedai depan abang aku suruh belikan air susu sebab dia kurang sihat...dalam perjalanan pulang aku terserempak dengan budak taman aku juga, afif namanya dia ajak kami jalan2 naik basikal...lepas aku letak air susu tu kat dalam rumah kami pun bergerak la bersama2 menunggang basikal...berapa lama dah aku tak jalan2 naik basikal dengan diorang...rindu sangat saat2 kecil2 dulu...dalam pukul 6 suku kami pun balik rumah masing2 nak bersiap solat maghrib....

No comments: