Sunday, September 19, 2010

yaaabbeeedabbeduuuuuu....................!!!!!!!!!!!!!!!!!

malam ni balik perlis....aku  nk belajar bersungguh2 balik....kalau boleh aku tak nak tidur dalam kelas....klu Allah izinkan aku nak beri tumpuan sepenuhnya dekat cikgu yang sedang mengajar aku.......yang pasti aku nk ucapkan selamat tinggal dekat :
1. family
2.kawan2 lama
3.facebook
4.blog 
5.formspring
6.handphone
7.katil yang empok
8.makanan umi yang sedap
9.tv
10.blablablablabla.......

aku ada pantun sikit,
baca elok-elok tau....
tebok kertas dengan penebok,
masak nasi goreng letak serbok,
waktu cuti  masa untuk facebook,
waktu sekolah masa untuk teksbook;
aku nak mintak tolong dekat semua pembaca blog aizat a.k.a akahito....tolong doakan kejayaan aku didunia dan juga diakhirat kelak......

ASSALAMUALAIKUM.....................  

No comments: