Saturday, November 6, 2010

birthday boy #1

 Hari tu waktu dekat sekolah, kalau tak silap aku hari jumaat(8 okt 2010) kot,,....tengah hari tu aku mintak tolong cikgu saiful(warden n jurulatih bola tampar n cikgu) draw duit aku.lepas tu cikgu mintak pincode cardbank aku,....aku pun kasi la....tak silap aku dialognya lebih kurang macam ni la......

aku: cikgu boleh tolong tak????? :)
cg: nak mintak tol0ng apa?????
aku: tolong keluarkan duit saya boleh tak????
cg: bak mai card n pincode
aku: (aku pun bagi la)

 aku bukak dompet aku, aku pun ambik cardbank aku....aku tak sedar yang cikgu nampak k/p aku(961009-02-5371) cikgu tanya esok hari jadi aku ke??? aku dengan selambenya jawab la ye.....


waktu trainning volleyball(vt) cikgu dok pangil aku birthday boy...
tapi time cikgu buat game aku stress gile...bila first ball datang dekat aku je melalot pergi kat tempat lain...time trainning malam lagi la budak f1 dan f2 je main....aku main teruk gile,....tapi yang aku pelik nya time selepas dan sebelum trainnig cikgu kerap keluar..waktu tu aku tak syak apa-apa pun...trainnig malam tu memang tension gile...dengan first ball kemane, spiking nya kemana....haaaaaaaaaa....waktu yang ditunggu-tunggu ialah waktu cooling down...aku tengah semangat coolling down datang sekumpulan budak f1 diiringi abang hakimi f4 membawa 2 kotak kek dan beberapa jenis makanan....aku agak terkejut la....mana tak terkejutnya,tengah dok semangat coolling down ada orang mai buat suprise pulak.....malam tu ialah malam yang paling aku tidak boleh lupa kan.......


LOVE YOU ALL, MY VOLLEYBALL TEAM MATRI

No comments: