Saturday, September 18, 2010

KENDURI KESYUKURAN DAN RAYA RMAH KAWAN

ASSALAMUALAIKUM,
start pgi tdi, lpas snbhyg sbuh aku trus start buat p`sdiaan utk kenduri kesyukuran abg aku.....dari pgi smpai tngh ari aku masak nasi, buat air gula, kemas pnggn &lain2....lpas solat zoho aku mnx kbnrn bpk aku utk prgi ke umah kwn aku utk b`rya.....aku sbnrnya dh mnx kbnrn bpk aku mlm sblum ari knduri ksyukurn tu.....aku prgi la rmah kwn aku utk brya dgan ati yg snang, riang, & bnyk lgi lah prasaan aku......smpai shja dkat rmah kwn aku ati aku rsa tak smpai ati nk tngglkn knduri ksyukurn tu........Aku cbe hlangkn rse tak smpai ati aku tu......abis shje aku brya dkat rmah kwn ak, aku trus blik rnah...smpai2 shja di rmah aku tngk family aku tngh kmas brng2...Aku tnpa bnyk ckp trus mmbntu....mak aku ada tgur lin kali klu ada org dtng rmah kta kna smbut tetamu kta......aku rsa mnyesal sngt......tpi wlauapa pn aku ttp gmbira krana dpt brya dkt rmah kwn aku yg sdah lma x b`hbung.....
ASSALAMUALAIKUM...............

No comments: