Sunday, September 19, 2010

Bila giliran aku??????

pada 19 sep 2010, seorabg lagi abang aku pergi menyambung pelajaran ke luar negara.....sering bermain dimindaku... bila giliran aku nak pergi sambung belajar di luar negara seperti abang2ku.....?????hari ini aku sekali lagi menangis di airport.....kenapa sering kali apabila abang aku ingin menyambung pelajaran keluar negara aku akan menagis....adakah aku teringatkan dosa yang aku buat dekat abang aku.????....tapi kali ini abang aku yang  nak pergi sambung belajar dekat UK(abang naeem) ni lain sikit.....sebelum dia nak pergi check in dia ada kasi bambar keluarga dekat belakang dia ada tulis pesanan dekat satu keluarga aku termasuklah mak dan bapak saudara aku.....dia bagi pesanan lebih kurang macam ni la.....

" Atih, a.k.a blogger jr. sorry sbb slalu marah kmu. kmu bnyak tlng bg naeem tpi naeem ske mrah kmu gak. sorry ae...besalah lak.... hehehehe....blajar slalu. jgn malas...."

sedih pulak bila ingat benda yang aku dengan abang aku buat bersama....sedih.....aku akan rindu semua ahli keluarga aku dan kawan2 aku....
k... laa.. aku pun dah mengantok ni....letih bru blik dari airport...malam ni cerita ni je la aku nak kongsi....
assalamualikum 

No comments: